[bcn-pm] Pregunta sobre clases...

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
dic gen 18 09:08:27 PST 2012

Uouo!!

Muchas gracias por las respuestas! Me hacen pensar y me dan pistas sobre lo
que hay.

Haig de corregir un a cosa: No implemento MVC, utilitzo MVC com a patró de
disseny. Per fer les coses ordenades.

No és un exercici, és real!

No volia explicar-vos els "requeriments" perque m'ha semblat massa...

Em preparo un exemple i parlem ja dins d'un codi! De fet estic per venir
dijous i llavors frikejem!!

Salut!

Txor.