[bcn-pm] Pregunta sobre clases...

Jordi "Txor" Casas Ríos txorlings a gmail.com
dic gen 18 05:03:19 PST 2012

Uix perdó per dir les coses tant a la valenta...
Em sembla que el que necessito és utilitzar Roles de Moose.

Em podeu corregir?

Suposem que la meva "vista" ha de cridar a un mètode del "controlador" que
llegeix quines opcions hi han guardades al "model".
El "controlador" hauria de ser un role que consumeix la "vista"?
O hi ha un role que presenta el mètode a la "vista" i apart el
"controlador" l'implementa?

Gràcies per endevant...

Un document HTML ha estat eliminat...