[bcn-pm] ncurses

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij gen 12 16:36:05 PST 2012

+ Jordi "Txor" Casas Ríos <txorlings a gmail.com>:

> estava mirant de fer uns menús amb ncurses...

Ja són ganes, no? ;-)

> Sabeu què té Perl per aixó?

He desitjat que hi hagués alguna llibreria gràfica de widgets que
també fos compatible amb curses però suposo que ningú ho ha
trobat prou engrescador o interessant.

El que he trobat és el Newt, que ofereix suport per al motor de
finestres en mode text que s'utilitza a Debian i Ubuntu amb el
dpkg. Enlloc de currar-te a pèl les interfícies amb curses, crec
que és millor utilitzar algun toolkit com Newt.

> He vist el módul Curses i el Curses::Widgets.

Lamento no poder-te ajudar gaire amb les curses, fa temps havia
programat alguna coseta en curses però va ser en C. Si ara hagués
de fer cap UI sense cap dubte la faria per web i si no pogués ser,
aleshores triaria wxPerl i/o Newt.

M'agrada el que fan els de Debian/Ubuntu, que usen el dbus per
triar com obrir els diàlegs, en mode gràfic o text, segons el que
hi hagi disponible. Però no recordo molt bé com anava la cosa...

...1 toolkit to rule them all!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>