[bcn-pm] Tancament curs d'introducció

Francesc Guasch frankie a telecos.upc.edu
div nov 11 01:37:39 PST 2011

Al 10/11/11 01:41, En/na Sergio Arias ha escrit:
> Bona nit,

> Hi ha alguns detalls que m'agradaria exposar per conèixer la vostra opinió:
>
> * Donat que no hi haurà cap "dada sensible"  perquè serà anònim. ¿O no? Fem directament públics els resultats de l'enquesta conforme es vagi omplint? En aquest cas proposaria explicitar-ho d'entrada.

millor al final per no condicionar les respostes.

> * Aprofitem per incloure més preguntes orientades a conèixer les preferències de què/qui/com/quan fer els propers cursos/workshops...?
> * Anàlisi final; posem una data per tancar el procés de respondre? Podriem incloure els % de participació.
> * Quines preguntes penseu que cal afegir/treure?

Quant es demanen valoracions s'hauria de dir també quin rang, per
exemple: Com valoraries els teus coneixements en Perl? de 0 a 5.

Suposo que no es farà l'enquesta desde google docs. Ho dic per que
hi han preguntes que s'haurien de fer en format opcions per facilitar
obtenir un resultat final. No se com es vol fer, potser ja ho tenies
pensat. Per exemple:
Com vas conèixer l'existència d'aquest curs?
1. Cartells
2. Facebook
3. Radio i TV.
4. Altres

Quant pagaries per un nou esdeveniment? dius de 1 a 24 €, jo ficaria
de 0 a 50 o inclós de 0 a 100.

Caldria saber que els va semblar el dinar i un altre pels cafés.
Tampoc veig res sobre l'aula. Caldria obtenir una valoració.

I ja no se m'ocurreix res mes.