[bcn-pm] Tancament curs d'introducció

Alex Muntada alexm a alexm.org
div nov 11 01:02:34 PST 2011

+ Sergio Arias <sergio a codigo.com>:

> Donat que no hi haurà cap "dada sensible"  perquè serà anònim.
> ¿O no? Fem directament públics els resultats de l'enquesta
> conforme es vagi omplint?

Jo no ho faria. Crec que és millor que cadascú respongui sense
mirar el que han dit la resta i després ja publicarem les gràfiques.

> Aprofitem per incloure més preguntes orientades a conèixer
> les preferències de què/qui/com/quan fer els propers
> cursos/workshops...?

Amb el que has posat crec que n'hi ha de sobra. La gent es podrà
apuntar a la llista i allà podem debatre els detalls dels propers
esdeveniments.

> Anàlisi final; posem una data per tancar el procés de respondre?
> Podriem incloure els % de participació.

> Quines preguntes penseu que cal afegir/treure?

Acabo de mirar l'enquesta i em sembla perfecta tal com està.
Si ningú hi té res en contra l'enviaré aquesta tarda.

Sergi, pots eliminar les proves que hagis fet i evitar que es puguin
veure els resultats?

Salut i moltes gràcies!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>