[bcn-pm] Fwd: Re: Página

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll ago 29 10:59:19 PDT 2011

+ Daniel Boerner <bourbaki007 a gmail.com>:

> Sugiero Foswiki. Mirando algunas sites que la utilizan me parece
> interesante. También me resulta muy potente y versátil. Esta escrita
> en Perl.

Coneixia TWiki però no sabia que Foswiki n'era un fork i que hi havia
hagut tant merder amb la comunitat. Sí que té molt bona pinta, però
suposo que el fet que en Diego ja sigui expert en MojoMojo és un
avantatge davant de Foswiki. Algun expert en Foswiki a la llista?

> Cabe la posibilidad que próximamente la explote para una intranet.
> Os contaré...

Fet, quan vinguis a visitar-nos ja pots preparar una xerrada ;)

Salut i benvingut als Barcelona.pm!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>