[bcn-pm] nou repo per la web a github

Alex Muntada alexm a alexm.org
div maig 28 01:32:18 PDT 2010

Hola mongers,
ahir vaig aconseguir migrar el repo que tenia en bzr
cap a git i pujar-lo a github:

http://github.com/alexm/barcelona.pm.org

El procediment per convertir el repo el vaig documentar
al primer tiquet del projecte:

http://github.com/alexm/barcelona.pm.org/issues/issue/1

De moment som 4 persones amb permisos per canviar
les pàgines (si teniu compte a github o us en creeu un
per col·laborar, digueu-me el vostre nom d'usuari):

 * jluis
 * fxn
 * kidd
 * alexm

Queda pendent la sincronització automàtica del repo
a la web:

http://github.com/alexm/barcelona.pm.org/issues/issue/2

En aquest sentit, vaig mirar-me allò de pages.github.com
i només es pot utilitzar amb dominis propis si tens un
compte pro. Una altra alternativa seria muntar un proxy
al nostre servidor web que utilitzi les github pages i així
tindríem que la publicació al web seria automàtica.

Què us sembla millor, un cron o provar això del proxy
i les github pages?

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>