[bcn-pm] Ja tenim Líder

Alex Muntada alexm a alexm.org
dis maig 22 07:40:06 PDT 2010

Hola mongers,
us agraeixo la confiança que heu dipositat en mi :)
Crec que el més important de tot aquest procés
electoral és que 24 vots sobre 104 adreces de correu
subscrites a la llista és un nombre molt significatiu.

En els objectius que m'he fixat per aquest any hi ha
l'etern tema del web dels mongers, però també la
realització de tallers, cursos i xerrades tècniques
fora de les reunions mensuals. El segon pas serà
muntar un planeta amb els fils RSS dels vostres
blogs.

El meu objectiu a llarg termini és construir una
comunitat local forta de Perl, que participi en tot
tipus d'esdeveniments i projectes.

D'altra banda, si teniu idees o suggeriments sobre
el que us agradaria que fem, no dubteu ni un segon
en comentar-ho a la llista o contactar amb mi
directament.

Salut i Perl!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>