[bcn-pm] Reunió de febrer dels Perl mongers de Barcelona

Esteve Fernandez esteve a sindominio.net
dij feb 25 03:42:31 PST 2010

> 2010/2/25 Alex Muntada <alexm en alexm.org>:
> Ahhh vaig llegir "porten" com un generic... Nah jo vaig fer el website
> per a la sortida, algunes propostes de revisio de la API i la
> llibreria Perl, es la meva infinitessima i epsilonicament despreciable
> aportacio en 3 mesos de col.laboracio a mitja jornada. En Terry i
> l'Esteve duent anys i son els que ho han dissenyat i picat i
> promocionat i tot!

Home, jo crec que en absolut és despreciable la teva ajuda, al contrari. Sense
el client de Perl i les revisions de l'API no haguéssim trobat els problemes
que tenia la versió antiga amb els valors binaris, ni tampoc hagués quedat tan
REST com està ara (per exemple l'ús del Content-Type va ser molt bona idea,
hauries de fer una xerrada sobre serveis web REST). A més, la web ha aguantat
una burrada i mai s'ha caigut... cosa que no es pot dir de FluidDB :-)

Ens veiem aquesta tarda.