[bcn-pm] Reunió de febrer dels Perl mongers de Barcelona

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dij feb 25 03:33:45 PST 2010

Hola,

> Correcció: Els desenvolupadors de FluidDB són l'Esteve i en Terry
> Jones. En Xavier va fer el client de Perl, però no és un
> desenvolupador del projecte. Dispenseu el malentès.

Jo aprofitare i presentare la versio a mig cami entre alfa
i beta de l'api en smalltalk per a fluiddb, que ja esta
practicament acabada. O si no interessa, li ensenyo a
l'Esteve i ja esta, que tampoc cal agobiar al personal.

Salut!

Jordi