[bcn-pm] Reunió de febrer dels Perl mongers de Barcelona

Xavier Noria fxn a hashref.com
dij feb 25 03:19:58 PST 2010

2010/2/25 Alex Muntada <alexm a alexm.org>:

> Correcció: Els desenvolupadors de FluidDB són l'Esteve i en Terry
> Jones. En Xavier va fer el client de Perl, però no és un
> desenvolupador del projecte. Dispenseu el malentès.

Ahhh vaig llegir "porten" com un generic... Nah jo vaig fer el website
per a la sortida, algunes propostes de revisio de la API i la
llibreria Perl, es la meva infinitessima i epsilonicament despreciable
aportacio en 3 mesos de col.laboracio a mitja jornada. En Terry i
l'Esteve duent anys i son els que ho han dissenyat i picat i
promocionat i tot!