[bcn-pm] Reunió dels mongers tot i la Mercè

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij set 24 05:47:03 PDT 2009

+ Xavier Noria <fxn a hashref.com>:

> de fet crec que mai no em fet una reunio en festiu, aixi que si
> se cel.lebra esta molt be :).

De fet, jo crec que més aviat és el contrari, fins i tot per Nadal
s'han fet reunions, però no són mai multitudinàries, això és clar.

> La presentacio la faras circular tanmateix? M'agradaria veure-la.

Trobaràs l'enllaç en aquest apunt (he provat d'integrar l'HTML que
genera el pod2html al Movable Type però no quedava gaire bé,
així que l'he deixat a part):

http://perl.cat/blog/2009/09/12-xerrades-5-minuts-cadascuna.html

De moment, només està en HTML. L'Eva i jo estem treballant
per aconseguir millorar el pod2latex i que puguem generar la
versió en latex-beamer del pod. Quan ho tinguem penjaré la
presentació al nostre grup dels mongers a slideshare.net.

Bona Mercè!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>