[bcn-pm] el repo de la xerrada del 19

Xavier Noria fxn a hashref.com
dic set 9 14:31:43 PDT 2009

2009/9/9 Alex Muntada <alexm a alexm.org>:

> El codi de la transparència de la caixa crec que és massa llarg per a
> usa sola pàgina. O bé el partim en 2 o simplifiquem la cosa una mica.
> Què et sembla?

Si ho presentaras amb alguna cosa que no ofereix scroll sera massa llarg si.

Ja m'ho mirare, no descarto trencar-ho en dues slides, perque la sequencia es:

1. Un script que es baixa una pagina nomes (1er exemple, es baixa la
home de La Vanguardia)

2. Un script que emplena un form (2on exemple, cerquem "Perl" a Google)

3. Un script que emplena un form, segueix un enllac,, i extreu dades
(3er exemple, es baixa la 1a pagina de l'extracte del teu compte
principal a La Caixa)

De fet l'exemple es una simplicacio del real, que fa anar IO::Prompt
per demanar credencials, te gestio d'errors, Text::CSV_XS per output,
etc.