[bcn-pm] el repo de la xerrada del 19

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dic set 2 23:46:00 PDT 2009

El Thursday, 3 de September de 2009 00:46:57 Xavier Noria va escriure:

> He afegit tres items mes de moment.
>
> 1. WWW::Mechanize
> 2. Mojo / Mojolicious::Lite – Web en 5’
> 3. Moose – Clases en 5’
> 4. MojoMojo – Wiki en 5’ ???
> 5. DBIx::Class – (ORM) DDBB en 5’
> 6. Flickr::Upload + Nautilus Flickr Uploader
> 7. ...
> 8. ...
> 9. ...
> 10. CPAN
> 11. Cultura Perl: Perl Poetry, Perl Golf, JAPHs
> 12. Acme::, com ara Acme::Code::Police i Acme::FreedomFighter (es pot
> [...]

Jo no sere a la jornada pero he pensant preparar quelcom de l'estil
investigant el dBus amb Net::DBus , el problema es que el unic dbus que he
vist als desktop que pot fer quelcom util son org.freedesktop.Notifications,
org.freedesktop.PowerManagement i els relacionats amb bluetooth.

La part bona es que el codi per fer una demo el faig servir cada dia per
experimentar amb opemoko, no dona errors i funciona.

Posare el codi al github quan este netet ;)