[bcn-pm] variable $Sys::AlarmCall::TIMEOUT

Arnau Bria arnau a emergetux.net
dic mar 18 05:00:23 PDT 2009

Hola a tots,

estic llegint la documentació d'un modulet de perl (timeout) i diu això:

If the FUNCTION times out (i.e. doesn't return before TIMEOUT - 1),
returns the value given by the variable $Sys::AlarmCall::TIMEOUT
(default is 'TIMEOUT').

la meva pregunta és: com puc accedir a aquest valor (TIMEOUT) i
canviar-lo? Si es pot, clar, perque si diu que default is TIMEOUT vol
dir que és modificable, no?

m'agradaria que em retornés un -1, per exemple...

gràcies!

--
Arnau Bria
http://blog.emergetux.net