[bcn-pm] YAPC::EU 2010 en Graná

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic abr 15 01:24:07 PDT 2009

* Juan Julian Merelo Guervos <jmerelo a geneura.ugr.es>:

> He visto el "call for venues" de YAPC::EU, y se me ha ocurrido
> que podría presentar Granada como candidata.  ¿Qué opináis?

Em sembla una bona idea. Segur que tu tens més recursos i
experiència que jo per organitzar un esdeveniment com aquest.
A més a més, fa molt de temps que no passo per Granada i
és una excusa perfecta :-)

> ¿Podría contar con alguna ayuda (siendo desde fuera, imagino
> que comité de programa, selección de trabajos y cosas así;
> también compartir coste de conferenciantes si hacen paradinha
> en Barcelona)

Pots comptar amb mi pel que calgui.

> Decidme en cualquier caso qué opináis y si sería mejor la opción
> "barata" o la "cara".

Segurament serà més fàcil la barata, però si hi ha prou diners i ganes
segur que la cara també molaria.

A veure si hi ha sort...

Per cert, a banda de l'Enrique i en Diego, algú més s'anima a anar
a Lisboa aquest agost al YAPC::EU? Jo m'ho estic pensant però
depèn de com quadrem els torns de vacances a la feina.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>