[bcn-pm] MovableType/TWiki per a la web de Barcelona.pm?

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dim set 2 23:50:22 PDT 2008

El Wednesday, 3 de September de 2008 00:37:44 Alex Muntada va escriure:
> D'altra banda, ja us he comentat que m'agradaria muntar
> també un MovableType (la versió lliure, és clar). En qualsevol
> cas, no faré res fins que hagin publicat la versió lenny de Debian
> i hagi actualitzat el servidor convenientment. Potser podríem
> fer una trobada tècnica en cap de setmana (e.g. al Citilab o
> a la UPC, on hi ha el servidor) i muntar-ho entre tots.
>
> Què me'n dieu? S'apunta algú? Comentaris, idees?

Jo me apunto.

Estaria be considerar també el blosxom (ara http://blosxom.sourceforge.net) es
molt minimalista i es podrien actualitzar els continguts ( text ) amb Bazar,
via mail ....