[bcn-pm] MovableType/TWiki per a la web de Barcelona.pm?

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic set 3 00:06:35 PDT 2008

* Jose Luis Perez Diez <jluis a escomposlinux.org>:

> Estaria be considerar també el blosxom (ara http://blosxom.sourceforge.net)

En principi no l'he considerat per massa minimalista. La meva idea és que
només calgui un navegador per actualitzar els continguts o tornarem a
estar com sempre. A banda de què per canviar l'aspecte del blog cal fer
un esforç considerable de disseny i estil. Amb les eines que proposo, la
meva idea és no perdre massa temps en això i concentrar-nos en els
continguts.

En aquest sentit, ikiwiki també sembla una eina força minimalista però
igual de potent que blosxom per a muntar un wiki. Però crec que no és
el més ideal per nosaltres justament pel mateix que blosxom, tot i que
no en tinc cap experiència i m'agradaria sentir d'altres opinions.

> es molt minimalista i es podrien actualitzar els continguts ( text ) amb Bazar,
> via mail ....

El problema d'això és que no és trivial sense uns coneixements previs que
en general provoquen que faci mandra actualitzar la web. Com més simple
sigui el sistema d'actualització, en teoria, més participació hi haurà.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>