[bcn-pm] MovableType/TWiki per a la web de Barcelona.pm?

Alex Muntada alexm a alexm.org
dim set 2 15:37:44 PDT 2008

Hola mongers,
estava pensant que potser seria més interessant que la web
de http://barcelona.pm.org/ sigui un wiki, com la que teníem
antigament (però aquest cop la tancarem amb usuaris i
contrasenyes per evitar l'spam) i se m'ha acudit que TWiki
és un dels més complets i dels que fa més temps que estan
funcionant.

En teniu alguna experiència? Recordo que en Joel l'havia utilitzat
però no sabria recordar fins a quin punt el recomanava ;-)

D'altra banda, ja us he comentat que m'agradaria muntar
també un MovableType (la versió lliure, és clar). En qualsevol
cas, no faré res fins que hagin publicat la versió lenny de Debian
i hagi actualitzat el servidor convenientment. Potser podríem
fer una trobada tècnica en cap de setmana (e.g. al Citilab o
a la UPC, on hi ha el servidor) i muntar-ho entre tots.

Què me'n dieu? S'apunta algú? Comentaris, idees?

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>