[bcn-pm] Oferta de trabajo en Madrid

Joaquin Ferrero explorerajoaquinferrero.com
Dij Maig 1 09:46:56 PDT 2008

El jue, 01-05-2008 a las 15:11 +0200, Alex Muntada escribió:
> En canvi, buscant a InfoJobs, he trobat actualment 118
> ofertes (és interessant veure com es reparteixen a la
> columna de l'esquerra segons la província, la categoria,
> el tipus d'estudis, l'experiència, el tipus de contracte i
> la jornada laboral i el salari mínim).

Sí, pero ya sabemos que en todos esos 118 trabajos, Perl aparece como un
'añadido' a las requerimientos básicos.

En el año pasado que pasé en Madrid, en InfoJobs aparecieron 5 ofertas
de trabajo "Puro Perl". Ya veremos este año, que llevo contadas 2.

Me parece que la situación es muy clara: emigrar.

--
JF^D