[bcn-pm] En Randal Schwartz passarà per Barcelona a l'octubre

Xavier Noria fxnahashref.com
Dis Mar 29 16:26:17 PDT 2008

On Mar 29, 2008, at 22:35 , Xavier Noria wrote:

> Collonut Alex, li he escrit, us tinc al corrent.

Doncs ja ha contestat. Diu que no sap encara del cert si fara aquell
creuer, pero que si el fa estaria encantat.

Hem quedat que ens posarem en contacte de nou a l'agost. Seguirem
informant :-).

-- fxn