[bcn-pm] exposicio' de retro-inform`atica

Jordi Delgado jdelgadoalsi.upc.edu
Dme Mar 19 01:08:27 PDT 2008

Hola,

> WooOoow!! m'apunto!!

Doncs seras molt benvingut. No se si heu visitat el
Citilab, pero els cursos estan pensats per a grups
petits, ja que es fan amb un portatil que el citilab
posa  a la vostra disposicio per treballar mentre esteu
en el centre. Si us voleu apuntar, afanyeu-vos!

Tota la info, com ja vaig dir, es a la plana del
citilab i el link el vaig posar en un missatge anterior.

Si realment t'interessa, doncs, hauries d'inscriure't
formalment omplint el formulari que pots trobar a la web.
I aixo va per tothom que vulgui apuntar-s'hi!

Salut!

Jordi