[bcn-pm] 4th Italian Perl Workshop 2008 - Call for Papers /Participation

Bruno brunorcagmail.com
Dij Mar 13 02:18:59 PDT 2008

Hola!

2008/3/12, Joel Pinckheard <joel.pinckheard at gmail.com>:
>   The Workshop will be held in Pisa, in rooms kindly offered by the Computer
>   Science department of the University of Pisa, on September 18-19, 2008.
>
>   Registration and participation are free of charge, and includes a coffee-break
>   service, also gratis.

Pues, en se puede comprar los vuelos en Ryanair (de Girona, no de
Barcelona), que son muy baratos y comodos:
 - ida: 17 Septiembre, 21:55 -> 23:15
 - vuelta: 19 Septiembre, 20:15 -> 21:45

Si lo apetece a algiuen, que me envie el corre por favor - es que
siempre es mas chulo viajar con alguna compania :)

Saludos, Bruno