[bcn-pm] toolkit Re: com traudirieu scripts de perl en català?

Albert Vilella avilellaagmail.com
Dil Des 24 03:52:15 PST 2007

Gràcies per les vostres respostes,

també m'ha sorgit el dubte de com traduir "toolkit". En Perl existeix
un projecte
de bioinformàtica anomenat BioPerl (http://bioperl.org), i es defineix com:

"a toolkit of perl modules useful in building bioinformatics solutions in Perl"

Jo pensava mantenir toolkit i entre parèntesi posar (conjunt d'eines) o alguna
cosa semblant... Suggerències?

També parlo de termes importants en Perl com "rapid prototyping and deployment",
que mai havia necessitat traduir. Podria mencionar-los en anglès i
també intentar
traduir-los al català...

Què en penseu?