[bcn-pm] reunio d'ahir

Alex Muntada alexmaalexm.org
Dij Des 13 02:44:38 PST 2007

* José Luis Pérez Diez <jluisaescomposlinux.org>:

> Intentare pasar a ver a Carlos para ver como recuperamos
> los contenidos viejos.

Tirant d'archive.org he recuperat i adaptat la pàgina principal
que teníem abans i ara ja torna a tenir un aspecte similar al
que teníem però sense el wiki.

Li vaig enviar un missatge al Carlos demanant-li una còpia del
contingut antic del servidor però no m'ha contestat. Si pots
parlar-hi en persona estaria molt bé perquè hi ha coses que
no les trobarem a archive.org.

En qualsevol cas, de moment ja tornem a tenir la pàgina en
marxa i sense spammers. Això sí, de moment jo sóc l'únic que
pot fer-hi canvis, però ja en parlarem...

--
Alex Muntada <alexmaalexm.org>