[bcn-pm] Charla Noviembre

José Luis Pérez Diez jluisaescomposlinux.org
Div Nov 18 05:00:33 PST 2005

On Divendres 18 Novembre 2005 05:13, Carlos Escribano wrote:
> És un bug o una feature? Si no hi ha xerrada, no apareix.... Quan Josep
> Lluis o algú vulgui posarla, estara de nou al web, perque al formulari de
> la edició sí que hi són les entrades. Va, ja el faig jo mateix...

Me vaig nominar perque el pool de xerrades era buit.

I Jo que pensava  me la prodria estalviar per un altre dijous.;)=
Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: no disponible
Tipus: application/pgp-signature
volum: 189 bytes
Desc: no disponible