[bcn-pm] Pregunta sobre Net::Ftp

Xavier Noria fxn at hashref.com
Thu Feb 24 02:55:05 PST 2005

On Feb 24, 2005, at 10:59, Ktala wrote:

> Hola a tots :
>
> Tinc fet un aplicatiu en perl (bé, son tres scripts per baixar paquets
> .deb per Debian) i estic usant el mòdul Net::Ftp.
>
> El problema que tinc es que no aconsegueixo controlar el timeout quan
> faig el get al servidor amb la sentencia
>
> 	$ftp_connection->get($3) || print_error("Error");
>
> Com es pot fer perque quan hi hagi un timeout em surti el missatge
> "Error" i pugui finalitzar jo el codi i no haver de posar un "or die"
> ?

Com que si get() falla es retorna undef, llavors has de fer una cosa
d'aquest estil:

     if (not defined $ftp_connection->get($3)) {
         print "Error";
         # ...
         exit 1;
     }

Si els ... no fan res jo de vegades uso aquest idioma

     $ftp_connection->get($3) or print "Error" and exit 1;

i si el missatge d'error es prou informatiu llavors faig anar per
exemple aixo

     $ftp_connection->get($3) or print <<MSG and exit 1;
     El get ha petat per tal i qual, comprova que els parametres
     de l'arxiu de configuracio $cfg_file son correctes, i que
     tal i qual.
     MSG

-- fxn