[bcn-pm] Instal.lant Perl/Tk en Mac...

Jordi Delgado jdelgado at lsi.upc.edu
Thu Apr 14 10:53:49 PDT 2005

Hola,

> No se que tenim diferent pero aqui no cal usar xhost, llençar X11 es
> suficient per a que un usuari no root pugui executar una aplicacio
> Perl/Tk.

Vaja, em dec haver explicat fatal. Aixo es precisament el que volia dir.
Has de fer xhost per a que un usuari que NO es el que ha entrat a l'ordinador
pugui usar les X11 que ha obert l'usuari que si ha entrat a l'ordinador
(des d'on s'esta entrant a l'altre compte).

Dues preguntes mes:

- Com executar Perl des d'epic (eclipse)? He seguit les instruccions
d'una plana web, pero son per windows, i les meves "adaptacions" no han
funcionat be.

- No em va el cperl. He consultat unes quantes planes web i he posat
al .emacs allo que deien que havia de posar. L'error que tinc no hauria
de sortir "Autoloading failed to define function perl-mode", ja que
si que la defineixo. Any help?

No se, el fet que tot el que te a veure amb Scheme (compilar i instal.lar
versions del llenguatge, modes emacs, etc.) m'hagi funcionat be a la primera
i que en canvi moltes coses que tenen a veure amb Perl em donguin problemes
em dona que pensar... sera un senyal del mes enlla per a que deixi correr
Perl?? :-)

Altre cop, qualsevol ajut sera ben rebut...

Salut!

Jordi