[bcn-pm] Mac OS X

Xavier Noria fxn at hashref.com
Mon Apr 4 06:30:30 PDT 2005

On Apr 4, 2005, at 13:10, Jordi Delgado wrote:

> als 40 :-)) em va comentar que tambe tenia aquest "bad feeling" cap a
> Java. Java va sortir a la taula ja que algu (altre cop, perdo per no
> recordar el nom) va explicar les coses al.lucinants que feia amb un
> Nokia 6600 en Java (J2ME), realment espectacular.

A mi em passa igual amb Java, no m'ho passo be. L'empresa on treballo
practicament nomes treballa en Java aixi que l'he hagut d'usar. Jo crec
que les novetats de la 1.5 faran que m'agradi una mica mes, per les
col.leccions tipades, l'autoboxing, la nova sintaxi per a bucles sobre
sequencies, i alguna cosa mes, pero un canvi de versio com aquest triga
bastant a produir-se a la practica. Per Mac ni tan sols hi ha port de
moment que jo sapiga.

> PS(I) -  OT: Algu sap com fer per a que un xterm de Mac OS X pugui
> visualitzar els accents, les enyes etc...?

Vols dir una xterm sota X11 o Terminal.app?

> PS(II) - OT: Xavier, moltes gracies per les configuracions, pero...

> aixi em surten els accents, com tu molt be dius, pero no les enyes
> ni les "C" trencades. Ho tens resolt aixo? Gracies altre cop per
> endavant...

Just preparant el mail de les xerrades m'he adonat d'aixo mateix, la
tecla "ç" produeix una "Á" aqui per exemple. Te pinta de mapping mal
configurat en algun lloc, pero no ho he investigat encara, si en trec
l'aigua clara ja ho enviare.

-- fxn