[bcn-pm] Mac OS X

Jordi Delgado jdelgado at lsi.upc.edu
Sun Apr 3 06:00:59 PDT 2005

Hola,

Abans de res, thanx a lot!

> Mira, aprofitant el thread acabo de baixar-me l'ultim .dmg que es del
> mes passat. He provat la configuracio amb aquesta versio per si de cas
> i va be.

D'on te l'has baixat? Hi ha varies opcions i no totes tenen la
mateixa versio de l'emacs...

Una altra cosa: He intentat utilitzar el MCPAN per instal.lar-me alguns
moduls que l'epic et demana (el PadWalker per ex.) i no puc. En un punt
del proces em diu que no pot fer make Install.pm ja que no tinc permis
(tot i que soc administrador -que no root- del mac). La pregunta es,
cal ser root per posar moduls del CPAN amb el MCPAN????

Incis: L'ordinador, en ser comprat amb un projecte a la Universitat no
l'he configurat jo, sino que ho ha fet el laboratori de calcul del departament.
Aixo vol dir que no conec el password de root, entre d'altres coses...

Salut!

Jordi