[bcn-pm] Mac OS X

Xavier Noria fxn at hashref.com
Sat Apr 2 16:07:25 PST 2005

On Apr 2, 2005, at 13:09, Xavier Noria wrote:

> Sip, com saps hi ha dues coses a resoldre: una preparar l'entorn
> (input encoding, etc.), i l'altra configurar Emacs per a que usi una
> font amb els caracters que volem.
>
> El problema deu ser que no tens la font Andale Mono, que ara que
> recordo es una que s'instal.la amb Microsoft Office. Pots provar per
> exemple amb aquesta altra configuracio que usa la font de sistema
> Monaco:
>
>     (create-fontset-from-fontset-spec
>      "-apple-monaco-medium-r-normal--12-*-*-*-*-*-fontset-monaco,
>        ascii:-apple-monaco-medium-r-normal--12-*,
> [...]

Amb aquesta versio d'emacs que he instal.lat els accents no surten amb
la configuracio que tenia, he hagut d'afegir un parell de coses, ho
envio a la llista encara que no vagi de Perl per no deixar coix el
thread:

     ;; This is a PowerBook
     (set-keyboard-coding-system 'mac-roman)

     ;; Transform input from the keyboard into latin1
     (setq mac-keyboard-text-encoding kTextEncodingISOLatin1)

-- fxn