[bcn-pm] perl per el Web

Epifanio Herrera, Ferran ferran at latinred.net
Sun Sep 19 22:51:15 CDT 2004

Hola,

 Treballo com a tènic de sistemes a un CPD i a l´hora hem dedico a programar en Perl una aplicació de gestió de la companyia que funciona sobre navegador web. La meva pregunta es... realment s´utilitza perl al mercat com a eina de desnvolupament web per generar codi html e interactuar amb bases de dades? no sería mes llogic aprofitar la potencia de PHP amb aquesta finalitat?. No es que no m´agradi treballar amb perl. Tot el contrari, pero de vegades hem sembla que potser no estic, per una banda aprenent gaire perl desenvolupant aquesta mena d´aplicacions, i per altre no estic fent servir el llenguatge mes adient per aquesta finalitat.

 Que penseu respecte a aixo? realment es fa servir perl amb aquesta finalitat? te cap sortida la experiencia com a desenvolupador d´aquesta mena de aplicacions amb perl?

Salutacions

PD: La elecció del llenguatge es cossa de la companyia
--
Ferran Epifanio