[bcn-pm] Europarlamentarios

Xavi Drudis Ferran xdrudis at tinet.org
Mon May 3 18:46:37 CDT 2004

El Tue, May 04, 2004 at 01:24:26AM +0200, Alex Muntada deia:

> * Xavi Drudis Ferran:  [2004-05-04/00:51:31 +0200]

> No es tracta de que s'hagi abusat de la llista. Com molt bé dius,
> no és el lloc més adequat sobretot perquè ja n'existia un altre
> anteriorment dedicat al tema on ja hi havia d'altra gent.

estem d'acord.

> A la llista de Barcelona.pm hi arriben temes de tots tipus...
> Fins i tot en Tim, un dia volia portar la Jennifer Aniston  ;-)
> http://mail.pm.org/pipermail/barcelona-pm/2003-November/000617.html

I aquesta qui és ? he buscat a google però no tinc flash ... ara.
Ah!, una model i actriu, val. I què passa ? que la Jennifer Aniston
aquesta no sap perl i no la volieu deixar venir ? ah!, no, que el Tim
volia captar l'atenció. Ostia, doncs si a més de perl s'han de saber
noms d'actrius, em costarà integrar-me, a aquesta llista.

> Bé, si t'interessa Perl, et recomano que no deixis la llista
> perquè de tant en tant apareixen coses molt interessants.
>
> use Perl;
> no Patents;

Ei, que no he dit que deixi la llista, només que deixo de parlar
de patents a la llista. No pensava esborrar-me.

Per cert, "no" és alguna comanda de Perl ? (jo ja m'ho crec tot...)

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis at tinet.org