[bcn-pm] Enric Pineda is out of the office.

Enric Pineda enric.pineda at fbjoseplaporte.org
Mon Jul 19 09:01:36 CDT 2004

I will be out of the office starting Mon 19/07/2004 and will not return
until Mon 16/08/2004.

Del dia 19 de juliol al 16 d'agost no podré atendre la meva bústia de
correu per trobar-me en període de vacances.

Si es tracta d'un tema urgent podeu contactar amb la Fundació Biblioteca
Josep Laporte a través del telèfon 93 433 5032`.

Atentament,

Enric Pineda i Traïd
Responsable de Desenvolupament Tecnològic
Fundació Biblioteca Josep Laporte

Del día 19 de julio al 16 de agosto no podré atender mi buzón de correo por
estar en periodo vacacional.

Si se trata de algún tema urgente puede contactar con la Fundación
Biblioteca Josep Laporte en el teléfono 93 433 5032

Atentamente,

Enric Pineda i Traïd
Responsable de Desarrollo Tecnológico
Fundació Biblioteca Josep Laporte