[bcn-pm] Presentació

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Thu Nov 27 01:52:21 CST 2003

Jordi Delgado wrote:

> En fi, que no ho tinc massa clar, tot i que ja fa quasi bé deu anys que
> ensenyo a programar. Perl com a primer llenguatge? mmmm... no el faria
> servir jo. Només la cosa aquesta del context per a l'avaluació d'expressions
> ja faria marejar els estudiants. Pel que sé de Perl, crec que és un excel.lent

Crec que el millor exemple seria el que es posa dient que perl
és una caixa d'eines. Un que comença agafarà les més simples,
com el tornavís, i quan ja vas agafant experiència faràs servir
la taladradora elèctrica.

Amb perl es pot començar a ensenyar bucles i estructuració, si
algun dia ho necessiten ja faran servir expressions regulars o
objectes. Com anècdota diria que jo he treballat amb un equip de
gent que sabien força perl però no d'expressions regulars. No les
feien servir, i si alguna vegada pensaben que alguna cosa es faria
millor amb una RE me la demanaven a mi.