[bcn-pm] Threads

pancake pancake at phreaker.net
Wed Nov 26 15:05:26 CST 2003

per fi :) ja soc a casa. puta uni x"D

be...doncs recompilant tal com amb debian -Dusethreads="y" ja tira

[0:~]$ perl -V| grep -- "-Duse"
    config_args='-sde -Dprefix=/usr/pkg -Dscriptdir=/usr/pkg/bin -Darchname=i386-netbsd -Doptimize=-O2 -I/usr/pkg/include -Dinstallstyle=lib/perl5 -Dusethreads=y -Dusedevel=y -Di_malloc=y -Ui_malloc -Uusemymalloc -Uinstallusrbinperl -Dman3ext=3 -Dman3dir=/usr/pkg/lib/perl5/5.9.0/man/man3 -Dsiteman3dir=/usr/pkg/lib/perl5/site_perl/man/man3 -Dsiteprefix=/usr/pkg -Dinstallsiteman1dir=/usr/pkg/man/man1 -Dcc=cc -Dlibswanted=m crypt -Duseshrplib'
[0:~]$ perl -v|head -n 2

This is perl, v5.9.0 built for i386-netbsd-thread-multi
[127:~]$ echo "use threads();"|perl -
[0:~]$ echo "use threads;"|perl -
[0:~]$

Doncs ja ta :) el posar use threads(); o posa use threads; no importa...bueno, si hi han users d'altres SO q compilin el perl sense threads..estaria be q es passesin, ja q aq mode es millor i a més es incompatible (binaris) amb el de sense, aixi q s'han de recompilar tots els moduls CPAN de nou.

bueno, doncs ja esta actualitzat i a pkgsrc ja ta rulant perl5.9 amb threads perfectament :)

PD: quan tingui el client d jabber mes curradet ja us el passare, q vul fotreli una gui gtk2..per cert "jarl" peta per tot arreu i fa molt q no es continua el desenvolupament...el codi (perl) es inmens i precios, pero es indepurable.

pop

pop