[bcn-pm] Threads

pancake pancake at phreaker.net
Wed Nov 26 08:05:25 CST 2003

> Saps que la ultima estable es la 5.8.2, no?

si, pero aquesta versio ja esta en pkgsrc, i posats a empaquetar,
prefereixo posar una versio mes nova amb el suport per threads be.
A mes q crec q perl59 no esta en cap altre SO com a paquet.

> Els unics threads considerats estables son els ithreads, els altres
> estan "deprecated" (com es diu aixo en catala?):

doncs m vaig colar, pq no es "use threads;" sino "use threads();" i aixi
si q rula en debian,...en gentoo no

i el -D flag es -Dusethreads, es a dir els POSIX....aq nit probare quan
arribi a casa de build el perl amb un i l'altre flag viam q tal tira.

I haure de recompilar tots els modules

PD: la traduccio de "deprecated" no seria "obsolet" ?

pop