[bcn-pm] Presentació

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Wed Nov 26 07:16:42 CST 2003

Jordi Delgado wrote:

> Si, m'agradaria anar-hi. Fins quina hora hi sou? Jo els dijous tinc
> classe de
> 19 a 21, per tant podria arribar cap a les 21:30 més o menys...

Jo crec que és un pel tard, comencem a les 20. Arribaries
en el moment en que parlem de tot una mica. Les vegades
que jo he estat ja sortiem a les 22 i algo. Bé, encara
hi series mitja horeta o potser més.

> Ei!! no et precipitis!!  Vaig dir que aquesta era la meva intenció! Ja
> veurem què passa d'aquí

Per mi que perl és un bon llenguatge per aprendre, inclós
com a primer llenguatge. Lo de que hi ha més d'una manera
de fer les coses és com molt educatiu. I pensa que l'autor
és un lingüista.

Jo havia programat en mogollón de llenguatges, inclós java
darrerament, i perl és el que m'ha agradat més. Al principi
per que , que carai !, amb Perl feia la feina, i la feia
ràpid. I gràcies a la seva versatilitat, després vaig veure
com podia fer aplicacions complicades, webs, objectes, ...