[bcn-pm] Consulta

Xavier Noria fxn at hashref.com
Thu Nov 20 06:27:51 CST 2003

On dijous, nov 20, 2003, at 13:12 Europe/Madrid, Daniel Ortiz wrote:

> Gracies per tota la ajuda i la velocitat en contestar, ja m'ho soposava
> que tindría que acavar fent-ho així.
>
> Tema apart, fa bastant temps vaig estar preguntant a #perl
> (irc-hispano)
> sobre alguna funció tipus 'switch' (case) pero em van dir que no hi
> havia cap i que es podia fer amb un for // { ... }  ||
> Es cert això? (Que no hi ha switch, no ho del for).

Es cert que el llenguatge no te un switch.

Aixo es aixi perque no es va arribar a un disseny prou satisfactori. Un
switch de Perl no pot ser una cosa tan pelada com el de Java posem per
cas, cal que sigui mes potent. Sembla ser que cap solucio no va acabar
d'agradar i no es va implementar res.

Des de la 5.8.0 em penso que es que el modul d'en Conway Switch.pm es
estandard, veuras que els discriminants permeten expressar forc,a
coses. A Ruby el switch el tenen currat i es molt net. Mira la seccio
Case Expressions de

     http://www.rubycentral.com/book/tut_expressions.html

A Perl 6 sembla ser que si que n'hi haura.

-- fxn