[bcn-pm] Consulta

Daniel Ortiz d.ortiz at in.ilimit.es
Thu Nov 20 06:12:40 CST 2003

Gracies per tota la ajuda i la velocitat en contestar, ja m'ho soposava
que tindría que acavar fent-ho així.

Tema apart, fa bastant temps vaig estar preguntant a #perl (irc-hispano)
sobre alguna funció tipus 'switch' (case) pero em van dir que no hi
havia cap i que es podia fer amb un for // { ... }  ||
Es cert això? (Que no hi ha switch, no ho del for).

Gracies per tot.