[bcn-pm] Wikis en Perl

Victor Jalencas vic-barcelonapm at carotena.net
Tue Nov 11 11:51:19 CST 2003

hola fellow perlmongers!

estic mirant d'afegir un wiki al meu site, i com que no em vull escalfar
gaire el cap (ja que serà una secció secondària) penso que lo millor és
que faci servir un port (de FreeBSD) preempaquetat.

  Això redueix la tria a Kwiki i Twiki. M'agradaria escoltar la vostra
opinió si els heu provat i quins consells em podeu donar. M'he estat
mirant tots dos i pràcticament tenen les mateixes features, per això
m'estimo més preguntar.

  Idealment, el que acabi instal·lant s'hauria d'executar sota mod_perl2
i ser senzill d'adaptar al look&feel de la resta del site (basat en
XHTML+CSS) amb templates o algo aixi. Si els coneixeu i heu treballat em
farieu un favor ajudant-me.

Merci per tot

Victor