[bcn-pm] servidor linux+apache+mysql+cms+php.com

Francesc Guasch Ortiz frankie at etsetb.upc.es
Fri May 23 13:46:37 CDT 2003

Raúl Romero wrote:
> Je Je...no estuviste en la cena? Lo digo porque yo era el unico Hereje
> x'DDD Amo ambos lenguages, cada uno satisface mis necesidades en medida

esto que es ? los php-mongers ?  :-p

Ara en serio, jo porto molts anys fent coses amb mod_perl i HTML::Mason,
va ser el pas natural després de fer CGIs. Sempre he pensat que el PHP
era una mica com el "quiero y no puedo" ser perl, i que havia tingut
èxit per que era molt més fàcil d'instal.lar.

Vosaltres sou perleros, que us dona php que no té perl ?
Heu provar Mason ?  http://www.masonhq.com/

Si no el coneixeu us puc fer cinc cèntims un dia.