[bcn.pm] Canvis al web

zeno zeno at timallen.org
Mon Jun 17 03:18:47 CDT 2002

posted by: zeno <zeno at timallen.org> on Majordomo v.1.94.5
Hola tothom,
He fet alguns canvis al web (http://barcelona.pm.org).  Ara, es pot:
- veure tot el codig de font de qualsevol pàgina del web (hi ha alguns
enllaços al final de les pàgines per veure el font).
- canviar la llengua, i usar aquesta llengua durant tot la sessió
(encara no he possat les gallets, però estic en él).
- he repossat els codigs de Lou Hevley, Coordinador dels Perlmongers de
Manresa (en una badada havía borrat el enllaç de la pàgina, ho sento, Lou)

Ara, els demano unas cossas:
- Ens faltan més programas per la pàgina de membres-- fins d'ara, els
únics son els de Lou i els meus (i son els que vaig escriur quan portava
molt poc temps amb el Perl!)
- Vaig escriure alguns dels texts catalàns, i casi tots castellàs, amb
la ajuda de la meva dona, Sònia.  No soc ni català ni espanyol ni res.
Aixi que, si em agafeu amb un error, avisa'm.  Estic aprenant la vostra
llengua, i no em da vergona que em corrigeu.
- Ho mateix per els meus programas-- si veu que he metit la pota amb un
programa, o podría fer-ho millor, dime.  Porto molt poc temps com
programador de Perl-- ho vaig aprendre per un traball de fa dos anys, i
obviament no sé ni la mitga de la llengua.  Soc basicament principiant,
escribo "Baby Talk" com es diu moltas vegadas.  El fet de soc el
coordinador no vol dir que sé programar bé amb el Perl ni que tinc
ninguna autoritat amb el grup-- més bé soc un servent.

Gràcies a tots.  Salutacions.
--
zeno

-