PerlMongers: Propòsit del grup

zeno zeno at timallen.org
Wed Jun 12 08:38:24 CDT 2002

Barcelona Perlmongers - http://barcelona.pm.org (list: barcelona-pm at pm.org)
posted by: zeno <zeno at timallen.org> on Majordomo v.1.94.5
Hola Angel,

 > Perdoneu que hi posi una mica de cullerada. :-)

Estic d'accord amb tú.  Hauríem de fer alguna cosa com has dit.  En
principi, les mevas ideas sobre el grup eran d'elaborar programas
relacionats amb la llengua català-- com veus, jo no soc català ni
espanyol, aixi que em semblava que podríem fer projectes junts, com la
meva contribució es limitaría necesariament a programar.

 > A d'altres llocs, s'organitzen xerrades i fins i tot ve gent forta
 > (Damian Conway, Dan Sulgalsky, ...) a parlar.

Que tenim d'ideas?  Si invitem al Damian Conway a xarlar, es molt
posible que ho considere mentres hi ha interés suficient (Sunny Spain!).
  O potser que hi ha algú programador català bé connegut (invitem al Lou
Hevley a la primera reunió, però no podría venir.)

 > En fi, els Perl Mongers poden ser tan xulos com es vulgui. La
 > imaginació és l'únic límit. :-)

Com has dit, l'imaginació és l'únic límit-- ara, a veure si podem trabar
algú projecte q'ens atreure.

Una idea que tinc és produir (o trobar) materials com tutorials a català
per els principiants de Perl.  Com será molt de escriure a català, no ho
puc fer.  Potser un tutorial sobre com es utilitza regular expressions
(traducció, sisplau?), o els PerlFuncs.

 > En alguns ciutats on els PM són molt importants, els Perl Mongers fan
 > projects conjunts de desenvolupament. Per exemple, el grup de Londres
 > va ser l'iniciador del projecte nms (http://nms-cgi.sourceforge.net/)
 > una colecció de scripts de cgi molt bona.

Potser q'existeix algú package de Perl que es pot millorar, com el
exemple que has mencionat.

Més ideas?

P.D. Que és una cullerada?

Salutacions