[Groningen-pm] Tweede dinsdag

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Mon Feb 11 01:21:26 PST 2013

Hoi Paul & allemaal,

Laat je vooral niet afhouden van zwemmen. Het lijkt me belangrijk om dat
jongetje te helpen.

Op zoek naar een andere tijd. Ik wil de mogelijkheid van overdag wel eens
onderzoeken: ik ben op woensdag overdag beschikbaar.
A/s woensdag niet tussen 12 en 13 uur, dus 13 uur zou mij prima uitkomen.

Ik roep maar wat, andere meningen van harte welkom.

Groetjes,

Piet