[Groningen-pm] Tweede dinsdag

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Sat Feb 9 09:42:07 PST 2013

Hallo,

Binnenkort is het weer de tweede dinsdag van de maand.
Wie heeft er zin in een bijeenkomst of een etentje vooraf?

Zelf wou ik er deze keer gewoon bij zijn, ook bij het etentje, ook omdat
het alweer zo lang geleden is. Maar het etentje komt me niet goed uit
dus echt erg vind ik het niet als het niet door gaat.

Ik ga namelijk dinsdags om 18:00 zwemmen met een jongetje met
watervrees, en die lessen zijn alleen dan. Eigenlijk heeft dat voor mij
een grotere prioriteit dan het PM-etentje. Dus zit ik me af te vragen of
we de bijeenkomst zouden kunnen verplaatsen naar een andere dag.

Wat mij betreft het liefst met directe ingang, zodat ik dinsdag gewoon
kan gaan zwemmen...

Ik kan eigenlijk alle andere avonden van de week, al ben ik geen
voorstander van vr-za-zo.

Groet,
Paul.