[Groningen-pm] Tweede dinsdag

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Mon Feb 11 01:46:34 PST 2013

Hallo allemaal,

ik ben er morgen bij, als het doorgaat.
Wat betreft een andere datum, mij zou eigenlijk alleen de woensdagavond
goed uitkomen, naast de huidige dinsdagavond.
De geopperde Woensdagmiddag is wel een mogelijkheid, maar ik vraag me af
of dit voor meer mensen geldt, en ook eventueel nieuwe mensen (there is
hope!)

Verder: Ik zou het erg jammer vinden als de Groningen PM vergaat en wil
er graag moeite voor doen om het gaande te houden.

Meer dag-voorkeuren van anderen?

Laat het weten!

Groetjes, Hermen

P.S.: Aanrader, de talk 'Perl renaissance'  van Paul fenwick is het half
uur bekijken wel waard:
http://mirror.linux.org.au/linux.conf.au/2013/mp4/The_Perl_Renaissance.mp4

--
"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"