[Warszawa-pm] Nblog - co dalej

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Czw, 10 Lis 2011, 04:40:55 PST

2011/11/10 Grzegorz Blach <magik w roorback.net>:

> Na początek przydała by się jakaś dokumentacja, chociażby do tego jak
> uruchomić Nbloga. Bo w tej chwili opisane jest tylko jak zainstalować
> wymagane moduły. A że nie używałem nigdy wcześniej Dist::Zilli
> to nie za bardzo wiedziałem co robić. I nie wiem co zrobić,
> żeby utworzyć bazę danych i pierwszego użytkownika, żebym mógł już
> coś na tym blogu zrobić.

Hmm - jak już będzie na CPANie to oczywiście sprawa Dist::Zilli będzie
już drugorzędna.  A co po zainstalowaniu - to już jest opisane w
PODzie:

You can run Nblog with L<plackup> from a following simple C<app.psgi> file,
it will use the default config with a in-memory database:

use Nblog;

my $app = Nblog->new_with_config();

$app->psgi_app;

You can login with username 'test' and password: 'pass_for_test'.

Jak już będzie na CPANie to powinno być dobrze widoczne.