[Warszawa-pm] Nblog - co dalej

Grzegorz Blach magik w roorback.net
Czw, 10 Lis 2011, 04:30:53 PST

On 11/06/2011 06:56 PM, Zbigniew Łukasiak wrote:
> Hej!
>
> Zastanawiam się co jeszcze jest niezbędne do Nbloga, zanim wrzucę to
> na CPANa.  Narzuca się możliwość prowadzenia wielu blogów i prawdziwa
> wieloużytkonikowość - ale to spora zmiana, a na przykład Drupal jest
> chyba jedno-sajtowy.

Na początek przydała by się jakaś dokumentacja, chociażby do tego jak
uruchomić Nbloga. Bo w tej chwili opisane jest tylko jak zainstalować
wymagane moduły. A że nie używałem nigdy wcześniej Dist::Zilli
to nie za bardzo wiedziałem co robić. I nie wiem co zrobić,
żeby utworzyć bazę danych i pierwszego użytkownika, żebym mógł już
coś na tym blogu zrobić.