[Warszawa-pm] [Catalyst] obsługa aktywacji użytkownika

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 3 Sty 2011, 23:24:35 PST

2011/1/3 Maciej Grzybek <mashester w gmail.com>:

> Zgadzam się z tym, nie powinniśmy skazywać użytkownika na tylko jedną
> drogę rozwoju aplikacji. Wystarczyłoby, aby programista sam ustawiał
> $c->login; jeśli autentykacja przebiegła prawidłowo.
> Dałoby to większą swobodę (można przy okazji autentykacji sprawdzić
> user->isactive user->isntexpired itd. itd., w zależności od potrzeb).
> Rozwiązanie z $c->logout, w przypadku gdy coś nie pasuje (active,
> expiration etc.), jest workaroundem wg mnie.

OK - chyba wszyscy się zgadzają tutaj.  Ale teraz pytanie co zrobić w
czymś takim jak SimpleLogin - który ma dawać jakiś w miarę uniwersalny
mechanizm?  Na pewno musi on również wlogowywać - więc jak to zrobić,
żeby to się dało później zmienić jak dochodzą takie dodatkowe warunki?
 Pewnie trzeba zrobić jakąś metodę którą się łatwo 'override'.

Z.